Subject: Tuleohutuse akti väljastamise taotlus 31.01.2025
From: "Derenik Gegamjan" <[email-masked]>
To: "Juri Marinets" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 23:43:53 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Põhja päästekeskus

Ohutusjärelevalve büroo

Ohutusjärelevalve juhtivinspektor

Juri Marinets

tel.: 526 0518

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Erika 3, Tallinn

KORDUV TAOTLUS  31.01.2025

Austatud Juri Marinets,

1. Et saada Päästeameti inspektori poolt väljastatud tuleohutuse akti, 
kutsusime Teid Lasnamäe linnaosas asuvasse kaubandustegevuse müügipaviljoni, 
aadressil Kalevipoja põik 10a, Laagna tee T4 (katastritunnus 
78403:311:1060).

2. Teavitame, et AirSmile OÜ teostas 22.01.2025 ventilatsioonisüsteemide 
puhtuskontrolli, et hinnata süsteemide üldist puhtusastet. Kontrolli käigus 
tuvastati, et müügipaviljoni köögi rasvakanali seespidine puhtusaste vastab 
kehtestatud nõuetele. Hetkel on süsteemide puhastusaste klassifitseeritud 
kui P1, kus mõõdetud rasvade sisaldus on vahemikus 0,2 g/m² kuni 0,7 g/m². 
Manuses on Kontrollakt nr. 2462 27.01.2024.

3. OÜ Articard teostas 23.01.2025 halduse valvesüsteemi seadme ja 
liikumisandurite kontrolli, samuti kontrolliti, kas müügipaviljonis, kus on 
köögi osa, on paigaldatud nõuetekohased seadmed ja nende laaditud akud. 
Samuti kontrolliti suitsuandurite korrasolek. Kogu hoolduse ja kontrollimise 
käigus kinnitati, et kogu müügipaviljoni varustus töötab korralikult. 
Manuses on valvesüsteemi ja suitsuandurite hooldusakt, kuupäevaga 
23.01.2025.

Palume Teil, lähtudes Teie kontrollist ning Teile esitatud 
visuaaltõenditest, dokumentidest ja aktidest, koostada ja lähimal ajal 
edastada e-posti teel aadressile [email-masked] Päästeameti 
inspektori poolt väljastatud tuleohutuse akt, mis käesolevate kontrollide 
kohaselt kinnitab, et müügipaviljon aadressil: Kalevipoja põik 10a, Laagna 
tee T4, katastritunnus 78403:311:1060, vastab tuleohutuse nõuetele.

Lugupidamisega
Derenik Gegamjan
Juhatuse liige

NOY GRILL OÜ  registrikood 12941570